Faciliteter

Brug det hele, mens du er her

Faciliteter til faglighed og fornøjelse

HUSET Middelfart med de mange hyggelige kroge til kaffepauserne. Heriblandt HUSET Middelfart med ”herreværelset” i kælderen. Eller HUSET Middelfart med de gode møderum og den lyse restaurant. Uanset hvad du er til, så tag hele huset i brug, mens du er i konferencecentret. 

 

RART AT VIDE

Lokaler

Vi har 21 forskellige og fleksible lokaler - uanset om I er 3 eller 300.

 

SE MERE

 

 

HUSETs Restaurant

Nyd dagens måltider med udsigt til Hindgavl Dyrehave

 

SE MERE

 

 

HUSETs Café

Tid til en god kop kaffe, lækker kage og en hyggelig snak

 

SE MERE

 

 

Hotel

Vi har 70 hyggelige værelser med eget wc/bad og tv.

 

SE MERE

 

 

Loungeområde

Her er plads til mindre messer eller korte pauser.

 

 

Atriumgård

Lav gruppearbejde eller tag en pause under de blomstrende guldregn (i foråret).

 

 

Coworking Zone

Benyt vores café som temporær arbejdsstation eller uformelle møder - uden beregning.

Gratis wifi

Du kan frit benytte netværket HUSET Middelfart, når du besøger os.

Terrasse med udsigt

Tag frokosten med udenfor - eller en drink med udsigt til Hindsgavl Dyrehave.

 

 

Stor, gratis p-plads

Parkér trygt din bil hos os. P-pladsen aflåses om natten.

 

 

Ladestation til elbiler

Du kan lade din elbil ved parkeringspladserne til venstre for hovedindgangen.

HUSETs Kælder

Dyst i et spil billard eller bordfodbold.

 

 

HUSETs Bar

Baren er åben efter behov - henvend dig til en tjener eller bestil "åben bar" til dit arrangement.

 

 

Petanquebane

Hyg jer med et spil petanque. Lån kugler i receptionen.

 

 

Outdoor fitness

Brug stationene til fælles morgengymnastik eller eftermiddags-workout?

 

 

Kundeudtalelse
Poul Moesgaard Den danske Landinspektørforening

Jeg vælger altid HUSET, hvis jeg kan.
Det virker, ligger godt og personalet er fantastisk.

star-full star-full star-full star-full star-full 5 / 5

    Forespørgsel

    Udfyld felterne herunder, for at sende os en uforpligtende forespørgsel

    Nyt om møder og konferencer

    Hjælp os med at hjælpe hvalerne i Lillebælt

    Hjælp os med at hjælpe hvalerne i Lillebælt

    I HUSET Middelfart har vi været partner i Naturpark Lillebælt et år. Det er både i kraft af, at vi driver vores virksomhed få hundrede meter fra Fanøsund og Lillebælt, og ikke mindst vores arbejde med FN’s Verdensmål, naturligt for os at tage ansvar, og have respekt for naturen og lokalsamfundet. Som partner arbejder vi sammen med Naturpark Lillebælt om at finde en balance mellem at benytte og beskytte naturen, både i vores daglige arbejde og i kommunikationen med vores kunder og gæster. I kursus- og konferencecenteret benytter vi de oplagte muligheder der er, for at vores gæster kan kombinere deres ophold i HUSET med alt fra en gå- eller løbetur i området, teambuilding og kulturoplevelser som er tilgængeligt fordi vi er placeret midt i områdets skønne natur. Marsvinefond - en del af Projektet ”Bælt i Balance” Marsvinet den lille hval som hyppigt bryder havoverfladen i Lillebælt, får ofte også smilene til at bryde frem hos alle der oplever dem – måske fordi de legesyge og levende skaber en stemning af naturlig glæde.   Marsvinenes tilstedeværelse betyder at Lillebælt er det mest hvalfyldte farvand i verden. Det vil vi i HUSET Middelfart gerne bidrage til kan forblive sådan, derfor er støtten til en Marsvinefond et af de projekter, vi med donationer er gået aktivt ind i. Fonden blev etableret i december 2020 og indgår i projektet ”Bælt i Balance”. Donation med og til marsvin I HUSET har vi derfor nu vores helt eget kuld af små plys-marsvin, som er anledningen til, at vi kan bidrage med donationer, der skal forbedre marsvinenes levevilkår i Lillebælt - herunder bla. etablering af stenrev og plantning af ålegræs, som vil tiltrække flere fisk og dermed øge marsvinenes fødegrundlag. I samarbejde med vores gæster håber vi at nå vores ambition om at bidrage til Marsvinefonden igennem salget af de søde plys-hvaler. Hver af de små marsvin er mærket med en lille tag, der beskriver både marsvinene i Lillebælt og Naturpark Lillebælts arbejder for marsvines leveforhold. Et Plys-marsvin sælges for 160 kr. inkl. moms og de kan købes i HUSETs reception alle dage mellem kl. 10 – 17.   Plys-marsvinene er fremstillet af 100% genbrugsplast fra plastflasker igennem det etablerede samarbejde med Wild Republic, som også ligger i Middelfart kommune.
    Læs mere
    17 marts, 2021
    Hybridmøder og videokonferencer

    Hybridmøder og videokonferencer

    I HUSET Middelfart kan du og afholde møder, hvor der både er fysisk fremmøde og online deltagelse – på samme møde. Vi har installeret udstyr, der kan benyttes på tværs af vores mødelokaler.Det betyder f.eks., at du kan streame dit oplæg ud til flere lokaler, hvor deltagerne sidder adskilt i mindre grupper.Mødelokaler har installeret: PC, højtalere og mikrofon samt kamera, der kan panorere rundt i mødelokalet, så online mødedeltager kan følge indlæg eller undervisning, og let inkluderes i dialogen med mødedeltagerne i lokalet – uanset om de sidder i et andet lokale, eller er med online et andet sted i landet. Vores netværk og udstyr understøtter naturligvis de forskellige online mødeplatforme, som Teams, Zoom og tilsvarende løsninger.Udstyret tilbyder vi gratis i det omfang det er til rådighed – husk derfor at booke det på forhånd. Kontakt os - ring på tlf. 70 12 36 00 Vi kan også facilitere dit hybridmøde Har du behov for hjælp til at facilitere dit hybridmøde eller din videokonference, har vi også flere services klar. Er det et spørgsmål om, at du råder over begrænsede ressourcer til gennemførelsen, kan du leje en af vores teknikere til en fast timepris. De vil f.eks. sikre, at kameraet streamer fra de optimale vinkler i lokalet, imens mødelederen koncentrerer sig 100 procent om et godt indlæg. Har du brug for en platform til afholdelse af et webinar, kan vi også hjælpe. Vores teknikere hjælper gerne med afklaring af behov, og sammensætning af den bedste løsning til dit behov. Forhindre Covid19-restrektionerne gennemførelsen af jeres planlagte konference for det fulde antal deltager, giver vi gerne et tilbud på, at live-streame arrangementet. Dermed kan du i stedet for at aflyse, både formidle inspirerende ny viden og overholde alle retningslinjer trygt og fleksibelt for alle deltagere. Kontakt os – så vi i fællesskab kan finde den bedste løsning til jeres arrangement.
    Læs mere
    7 december, 2020
    COVID19hensyn – SAFE TO VISIT

    COVID19hensyn – SAFE TO VISIT

    HUSETs konferencecenter er pga. de gældende Corona-restriktioner lukket for gæster. Har du spørgsmål er vi klar til at hjælpe og er naturligvis klar ved telefonen alle hverdage kl. 8-16. I HUSET Middelfart følger vi HORESTAs ”SAFE TO VISIT” program. Samtlige medarbejdere i HUSET er certificeret efter gennemført Safe to visit kursusforløb. Det er din tryghed og sikkerhed for, at vi lever op til myndighedernes krav og anbefalinger til gæstehåndtering, rengøring og hygiejne. TIL ALLE GÆSTER i HUSET MIDDELFART:Medbring mundbind, når du besøger HUSET - og hjælp os med at passe endnu bedre på hinanden. Vi anbefaler også at downloade smittestop-appen på din mobil - så vi alle kan bidrage til smitteopsporing. ”SAFE TO VISIT” – programmet hos HUSET indeholder følgende: KLAR INFORMATION OM GOD ADFÆRDVi har synlige skilte i alle lokaler om gæsteantal og retningslinjerne vi følger på baggrund af sundhedsstyrelsens anbefalinger. Vi opfordrer naturligvis også, alle vores gæster til at holde god afstand og være bevidst om egen helbredstilstand for forsvarlig omgang med øvrige gæster. ØGET RENGØRING, VASK OG DESINFEKTIONVi gør grundigt rent og desinficerer de kontaktpunkter, som berøres af mange - et øget antal gange dagligt. Og vi har naturligvis også skærpet rengøring i forbindelse med både ankomst og afrejse. Der er adgang til sprit og aftørringsklude i alle lokaler. Og der er alle steder i HUSET fokus på let adgang til at vaske og spritte hænder af. SIKKER AFSTANDArealerne inde og ude tilpasses løbende efter de til enhver tid gældende retningslinjer, som myndighederne anbefaler. Vores mødelokaler er indrettet, så smittefare minimeres, og der kan holdes afstand. Vi har retningslinjer for ophold i lokaler og øvrige gæsteområder, herunder afstandsmarkering og øvrig informativ skiltning til vores gæster. SIKKERHED FOR HØJT HYGIEJNENIVEAUVores medarbejdere orienteres løbende om myndighedernes anbefalinger og retningslinjer. Alle medarbejder har gennemført modulerne i HORESTAs "Safe to visit kursus", og har derfor øget fokus på hygiejne, sikker afstand og tryghed for alle. STYR PÅ ARBEJDSGANGEVi har ændret vores arbejdsgange, så vi minimerer tiden, hvor der er tæt kontakt mellem gæster, medarbejdere og leverandører. Vi har udarbejdet en plan for håndtering af tilfælde, hvor der er mistanke om – eller er bekræftet – COVID19smitte blandt gæster eller personale. Retningslinjerne er gældende for alle besøgende, både i HUSETs Konferencecenter og HUSETs Byggeudstilling. Har du brug for yderligere afklaring i forhold til dit besøg, er vi naturligvis som altid klar til at besvare dine spørgsmål. Læs mere om HORESTAs ”SAFE TO VISIT” program – klik her. HUSETs CORONA afbestillingsgaranti: Ved en ny udmelding fra myndighederne om forsamlingsforbud grundet pandemi, kan din booking flyttes eller annulleres omkostningsfrit. Vi tilpasser løbende vores håndtering af hensynene til vores gæster, og informationen her på siden vil i takt hermed blive opdateret. Vi glæder os til at byde dig velkommen til et trygt besøg i HUSET Middelfart.
    Læs mere
    25 november, 2020