Skip to content

Naturskønt konferencehotel midt i landet

Overnatning med morgenmad

Har du brug for en overnatning og et godt morgenmåltid, så kan du booke en overnatning på konferencecenteret HUSET Middelfart og bruge det som konferencehotel.

Vi har ca. 70 værelser med gode senge og eget bad og toilet og med egen havedør ud til skønne, grønne arealer. Om morgenen er der selvfølgelig både morgenkaffe, avis og morgenmad.

Vi glæder os til at tage imod dig som hotelgæst i vores konferencehotel.

 

Rart at vide

Vi har lavet en liste over de ting, der er rart at vide, når du booker en overnatning hos os. Her kan du finde informationer om, hvad der findes på værelset, men du kan også finde informationer om, hvornår du kan tjekke ind og hvornår du senest skal tjekke ud fra dit værelse om morgenen.

 

Faciliteter-ude-facade-15
Facliteter_gårdhave-04

Priserne kan variere lidt fra dag til dag

En overnatning i:

Enkeltværelse (inkl. morgenbuffet): ca. 675. kr.

Lille dobbeltværelse (inkl. morgenbuffet for 2. pers): ca. 875 kr.

Mere om konferencehotellet

Få mest muligt ud af dit ophold

Hvad er et konferencehotel?

Mange steder kan du ikke komme ind fra gaden og købe dig en overnatning på et konferencecenter. Så skal du i stedet finde et hotel. Men HUSET Middelfart kan du bruge som konferencehotel. Også selvom du ikke er til konference eller på kursus.

Hvem kan få glæde af konferencehotellet?

Alle kan få glæde af konferencehotellets centrale beliggenhed og det naturskønne område ved Hindsgavl Dyrehave. Det kan være, du er på farten og har brug for en overnatning i nærheden af eller på ruten til et byggeprojekt, du er involveret i. Måske er du håndværker og har brug for en overnatning et sted, hvor prisen er meget rimelig og morgenmaden er både sund og lækker. Du kan også bruge konferencehotellet, hvis du skal til forretningsmøde i nærheden og ikke ønsker at køre hjem om natten eller hvis du er salgskonsulent og er på kundebesøg i Trekantsområdet.
Men dit besøg på vores konferencehotel behøver ikke være relateret til dit arbejde. Du kan også bruge konferencehotellet, hvis du bare gerne vil invitere kæresten med på eventyr i et naturskønt område, hvor der både er mulighed for lange, smukke vandreture og en lang række andre aktiviteter.

Læs mere om dine aktivitetsmuligheder

Faciliteter i konferencehotellet

Som på mange andre hoteller har HUSET Middelfart en række fællesområder og faciliteter, som du frit kan benytte dig af som gæst i konferencehotellet. Der er fx gratis kaffe og the i konferencehotellets caféområde døgnet rundt, der er selvfølgelig wi-fi i alle fællesrum og på alle værelser og der er et hyggeligt aktivitetsrum i kælderen med både billard, bordfodbold og bløde sofaer.

Læs mere om HUSETS faciliteter

Konferencehotellets værelser

Vi har i alt 70 værelser. De fleste er enkeltværelser, men der er også halvanden-mands værelser og dobbeltværelser til to personer. Alle værelser har eget bad og toilet og egen udgang til grønne områder. Alle værelser har derudover et bord og en stol, så man kan bruge værelset til arbejdsstation. Men man er også velkommen til at finde et bord i caféen, hvor den gratis kaffe er lige ved hånden.

Se konferencehotellets værelser

Byggeudstilling i forbindelse med konferencehotellet

Hvis du bruger HUSET Middelfart som konferencehotel, så husk også at benytte lejligheden til at kigge på den tilstødende 28.000 kvm store bygge- og boligudstilling, Byggecentrum, hvor du kan finde inspiration til alle større eller mindre byggeprojekter. Du kan også se på en lang række sommerhuse, pavilloner, hytter til have og meget andet, der kan forskønne bolig og udeareal.

Læs mere om Byggecentrum

Tjek ind og tjek ud på konferencehotellet

Du kan tjekke ind på dit værelse fra klokken 14.00 og du skal tjekke ud og aflevere dit nøglekort inden kl. 10.00 næste dag. Porten ind til parkeringspladsen er åben fra kl. 07:00 til kl. 22:00. Efter kl. 22:00 skal du benytte dit værelseskort for at komme ind. Kortet skal blot føres over scanneren.

Hoveddøren ind til konferencehotellet er åben fra kl. 07:00 til kl. 20:00 og herefter skal du bruge dit værelseskort.

Skip to navigation