Konferencecenter

Konferencer med rum til inspiration, dialog og læring

Konferencecenter på Fyn

Konferencecenteret ligger naturskønt i Middelfart på Fyn - lige midt i Danmark.
Vi tilbyder professionel service, lækker forplejning og fleksible lokaler.

 

Vi glæder os til at tage imod dig og gøre dine idéer til virkelighed.

 

RING TIL OS: 70 12 36 00

 

Gæsternes sikkerhed har førsteprioritet

Vi har fokus på at skabe trygge rammer om alle vores møder og gæster, derfor har samtlige medarbejdere gennemført HORESTAs kursusforløb i håndteringen af nødevendige corona-tiltag.

 

Vi følger alle anbefalinger og lever op til myndighedernes krav til rengøring, hygiejne og gæstehåndtering. Det betyder, at vi også har implementeret HORESTAs "SAFE TO VISIT" program i HUSETs daglige drift.

Møder er forskellige - og det er mennesker også

Dialog, kommunikation og sparring mellem dig som arrangør og os som mødested, ved vi har afgørende betydning. For kun på den måde kan vi leve op til dine og deltagernes forventninger - og vores egne ambitioner.

 

Mere end 25.000 møder, kurser og konferencer, er afholdt med os som medarrangør siden 1969.  Og erfaringer er stærkest når de udvikler sig - det oplever vi hver dag.

 

Konferencer med rum til alle og plads til det hele - altid med et smil

Vores fleksible konferencefaciliteter i Middelfart med plads til mere end 300 deltagere, er oplagte til at afholde alle typer af konferencer, kurser, seminarer, møder, kickoffs,  events og mindre messer med mulighed for tilstødende udstillingsareal.

 

 

Venligst accepter marketing-cookies for at se denne video.
Kundeudtalelse
Sophie Lundbæk Danmarks Naturfredningsforening

"Jeg er simpelthen bare så glad for HUSET. Kvaliteten er altid i top. Det gælder personalet hele vejen rundt, restauranten og maden ved alle måltider. Og vigtigst af alt, har personalet overskud og tjenstvillighed, der gør det trygt at holde kursus. TAK."

star-full star-full star-full star-full star-full 5 / 5

Vi ved, det er vigtigt at ...

Mødestedets faciliteter og beliggenhed

Vi har faciliteter til både faglighed og fornøjelse - lige midt i Danmark, midt i naturen - tæt på motorvejen.

 

SE MERE

Personlig og kompetent sparring

Vi hjælper gerne med planlægningen og alt det praktiske i forbindelse med dit arrangement.

 

SE MERE

Forplejning på højt kulinarisk niveau

Alle råvarer udvælges og tilberedes med fokus på at skabe mæthed, mening og magiske øjeblikke.

 

SE MERE

At teknikken fungerer upåklageligt

Hos os får du fri teknikerservice 24/7, så du slet ikke skal bekymre dig om at teknikken fungerer. Det gør den.

 

SE MERE

Vi har rum til ...

Konferencer

Vi har tre store konferencelokaler - det største med plads til 302 gæster.

Lokalerne er udstyret med av-teknik, og vores professionelle konferenceteam hjælper gerne med at sikre, at alle praktiske detaljer er i orden.

Kurser og seminarer

Hos HUSET Middelfart har vi lokaler, som passer til jeres kursus, møde, seminar eller workshop - for både få og mange deltagere.

Lokalerne kan indrettes, så de passer til jeres behov og ønsker.

Møder

Vi har 14 møderum af varierende størrelse placeret tæt på hinanden i HUSET Middelfart. Der kan også afholde mindre møder i vores hyggelige café, atriumgård, i en pavillon eller et sommerhus.

Messer og events

Skal du arrangere en mindre messe, produktfremvisning, leverandørdag eller lign., har vi også lokaler til dette formål. Og vi hjælper gerne med at finde den bedste opstilling i forhold til lige netop jeres behov. se mere - klik her

Du er altid velkommen til at give os et kald

70 12 36 00

Vi går op i mad, mennesker og miljø

Garni Superior Hotel

HUSET Middelafarts hoteldel har opnået HORESTAs kategorisering Garni Superior Hotel. Det vil sige, at vores værelser vurderes bedre end et typisk standardværelse - fx hvad angår størrelse, møblering og placering.

DET ØKOLOGISKE SPISEMÆRKE

Vi prioriterer at bruge økologiske råvarer i sæson - og har Det Økologiske Spisemærke i bronze.  Alle måltider i HUSET Middelfart består derfor altid af 30-60 % økologiske råvarer og ingredienser.

Forespørgsel

Udfyld felterne herunder for at sende os en uforpligtende forespørgsel om din næste konference eller dit næste møde eller kursus. Du får svar inden for en arbejdsdag. Du er naturligvis også velkommen til at ringe til os på 70 12 36 00.

Nyt om møder og konferencer

COVID19 hensyn – SAFE TO VISIT

COVID19 hensyn – SAFE TO VISIT

I HUSET Middelfart følger vi HORESTAs ”SAFE TO VISIT” program. Samtlige medarbejdere i HUSET er certificeret efter gennemført Safe to visit kursusforløb. Det er din tryghed og sikkerhed for, at vi lever op til myndighedernes krav og anbefalinger til gæstehåndtering, rengøring og hygiejne. TIL ALLE GÆSTER i HUSET MIDDELFART:Medbring mundbind, når du besøger HUSET - og hjælp os med at vi passer endnu bedre på hinanden. Vi anbefaler også at downloade smittestop-appen på din mobil - så vi alle kan bidrage til smitteopsporing. ”SAFE TO VISIT” – programmet hos HUSET indeholder følgende: KLAR INFORMATION OM GOD ADFÆRDVi har synlige skilte i alle lokaler om gæsteantal og retningslinjerne vi følger på baggrund af sundhedsstyrelsens anbefalinger. Vi opfordrer naturligvis også, alle vores gæster til at holde god afstand og være bevidst om egen helbredstilstand for forsvarlig omgang med øvrige gæster. ØGET RENGØRING, VASK OG DESINFEKTIONVi gør grundigt rent og desinficerer de kontaktpunkter, som berøres af mange - et øget antal gange dagligt. Og vi har naturligvis også skærpet rengøring i forbindelse med både ankomst og afrejse. Der er adgang til sprit og aftørringsklude i alle lokaler. Og der er alle steder i HUSET fokus på let adgang til at vaske og spritte hænder af. SIKKER AFSTANDArealerne inde og ude tilpasses løbende efter de til enhver tid gældende retningslinjer, som myndighederne anbefaler. Vores mødelokaler er indrettet, så smittefare minimeres, og der kan holdes afstand. Vi har retningslinjer for ophold i lokaler og øvrige gæsteområder, herunder afstandsmarkering og øvrig informativ skiltning til vores gæster. SIKKERHED FOR HØJT HYGIEJNENIVEAUVores medarbejdere orienteres løbende om myndighedernes anbefalinger og retningslinjer. Alle medarbejder har gennemført modulerne i HORESTAs "Safe to visit kursus", og har derfor øget fokus på hygiejne, sikker afstand og tryghed for alle. STYR PÅ ARBEJDSGANGEVi har ændret vores arbejdsgange, så vi minimerer tiden, hvor der er tæt kontakt mellem gæster, medarbejdere og leverandører. Vi har udarbejdet en plan for håndtering af tilfælde, hvor der er mistanke om – eller er bekræftet – COVID19smitte blandt gæster eller personale. Retningslinjerne er gældende for alle besøgende, både i HUSETs Konferencecenter og HUSETs Byggeudstilling. Har du brug for yderligere afklaring i forhold til dit besøg, er vi naturligvis som altid klar til at besvare dine spørgsmål. Læs mere om HORESTAs ”SAFE TO VISIT” program – klik her. HUSETs COVID19 afbestillingsgaranti: Ved en ny udmelding fra myndighederne om forsamlingsforbud grundet pandemi, kan din booking flyttes eller annulleres omkostningsfrit. Vi tilpasser løbende vores håndtering af hensynene til vores gæster, og informationen her på siden vil i takt hermed blive opdateret. Vi glæder os til at byde dig velkommen til et trygt besøg i HUSET Middelfart.
Læs mere
26 oktober, 2020
Gæsternes sikkerhed har førsteprioritet

Gæsternes sikkerhed har førsteprioritet

I marts kom en lille virus til Danmark, som satte store spor – specielt i møde- og konferencebranchen. På blot få dage gik bookingkalenderen for HUSET Middelfarts konferenceafdeling fra at være så godt som fyldt, til at være næsten tom det første halvår af 2020. Men nu er både personale og gæsterne heldigvis tilbage, og har været det en lille måneds tid. Flere ting er ændret siden nedlukningen, men meget er heldigvis det samme, fx smilene man møder i HUSET Middelfart. Gæsternes sikkerhed, tryghed og tilfredshed har førsteprioritet i HUSET Middelfart. Det er der som sådan ikke noget nyt i. Det nye består ifølge kundechef Trine Duus Andreasen i grundlaget for at skabe dette. ”Tidligere var den vigtigste faktor for at skabe tryghed blandt vores mødebookere; At teknikken virkede upåklagelig, og at der var styr på dagens program. Det er stadig vigtigt, men sikkerheden omkring vores håndtering af coronasituationen har overtaget førstepladsen,” fortæller hun. HUSET Middelfart skal lige som alle andre virksomheder overholde og forholde sig til de nye retningslinjer og anbefalinger, men ønsker samtidig at have fokus på at give gæsterne en god oplevelse og service. ”Vi har valgt at gå med livrem og seler i forhold til at mindske smitterisikoen blandt vores gæster og medarbejdere. Vi har derfor valgt at følge HORESTAs ”Safe to Visit”-program, og herudover har samtlige ansatte gennemført og bestået det tilhørende kursus. Alle i HUSET Middelfart er derfor klædt på til at håndtere den nuværende situation optimalt og bidrage til en høj hygiejnesikkerhed,” fortæller Trine Duus Andreasen. Mindre fysisk kontakt, men stadig øjenkontakt COVID-19 smitter heldigvis ikke gennem synet. Så selvom afstanden til gæsterne er blevet større – og den fysiske kontakt er blevet mindre, prioriteres god øjenkontakt og smil stadig i HUSET Middelfart. ”Vi er kendt for vores gode service og imødekommende personale – og dét hverken kan eller skal corona lave om på”, fastslår Trine Duus Andreasen og fortsætter: ”Så selvom vi ikke fysisk er lige så tæt på vores gæster, som vi plejer, skal de føle og vide, at vi stadig står til fuld rådighed for dem.” Alle er derfor blevet instrueret i, hvordan den gode gæstekontakt kan bibeholdes, uden at det går udover gæstesikkerheden. I HUSET Middelfart er der desuden gennemført en række nye procedurer og rutiner, som personalet skal følge og gæsterne opfordres til at overholde. Der er naturligvis sat håndsprit og afstandsmarkeringer op flere steder, rengøringsprocedurerne er skærpet, og serveringerne er nu portionsanrettet. Alle udviser ansvarlig adfærd Flere steder i HUSET Middelfart er der opsat vejledninger og anbefalinger i forhold til god hygiejne og adfærd. Ifølge Trine Duus Andreasen har alle hurtigt vænnet sig til de nye arbejdsgange og efterlever den ønskede adfærd. ”Vi oplever generelt, at vores gæster er gode til at holde afstand og følge myndighedernes retningslinjer for at mindske smittespredningen. Og at vores medarbejdere – i de få tilfælde, hvor det er nødvendigt – er gode til at vejlede og minde gæsterne om, hvordan de skal handle og agere, uden at det bliver opfattet som en irettesættelse” fortæller hun. Indtil videre har HUSET Middelfart ikke oplevet nogle sundhedskritiske følger af COVID-19, men har en plan klar til udrulning, hvis en eller flere gæster eller personale på et tidspunkt skulle blive smittet med coronavirus. ”Alle kan derfor stadig trygt afholde deres møder, kurser og konferencer hos os – vi har styr på både sikkerheden, sundheden og teknikken”, fastslår Trine Duus Andreasen med et smil. Læs mere om HUSET Middelfarts COVID-19-håndtering.
Læs mere
4 september, 2020
Sko/Torp jubilæumskoncert

Sko/Torp jubilæumskoncert

Arrangement for inviterede gæster. Classic.fm afholder én af Sko/Torp’s 30 års jubilæumskoncerter her i HUSET Middelfart den 2. september. Koncerten afholdes som en intim-koncert for kun 120 gæster. I HUSET Middelfart har vi naturligvis også under dette arrangement fokus på, at vi overholder HORESTAs SAFE TO VISIT program, læs mere - klik her   VIP-arrangementet indeholder: Kl. 18:30, spisning i HUSETs Restaurant, som serverer aftens koncertmenu, Tapas-koncerttallerken Spicy laksetatarSouffle med torsk og urterTørret nakkefilet af HUSETs Pilegaards gris med frisk melonTerrin af skank fra HUSETs Pilegaards gris med svampe-mayoMed hjemmebagt brødHjemmebagt brombærtærteInkl. 1 glas vin, øl eller vand Kl. 20:00, Sko/Torp Jubilæums koncertDer vil være en forfriskning under koncertenKl. 21:00, Tak for i aften Vibeke Diemer vil være jeres værtinde fra HUSET Middelfart denne aften.Konkurrenceinfo: Konkurrencen er slut og alle vindere har fået direkte besked. Vinderne er fundet ved lodtrækning, fredag den 28. august 2020. Deltagelse i denne lodtrækning skete ved direkte henvendelse til HUSET Middelfart og var betinget af et køb. Konkurrencen løb fra den 7. - den 27. august. Begge dage inklusiv.
Læs mere
28 august, 2020