Konferencecenter

Konferencer med rum til inspiration, dialog og lĂŠring

Konferencecenter lige midt i det hele

HUSETs konferencecenter skaber hver dag rammerne om mÞder, kurser, konferencer, events og selskaber. Vi tilbyder professionel service, lÊkker forplejning og fleksible lokaler. Konferencecenteret er placeret i smuk natur i Middelfart pÄ Fyn - lige midt i Danmark.

 

Vi glÊder os til at tage imod dig og gÞre dine idéer til virkelighed.

Tilbud pÄ dagmÞde - spar op til 25 %

Kan I klare mÞdet pÄ én dag, sÄ tilbyder vi en rigtig god pris pÄ dagmÞder, der bookes og afholdes i 2019.*

 

Pris pr. pers.: 500,-

*  Kan ikke kombineres med andre rabatter - og gÊlder kun nye bookinger.

Spar 30 % pÄ mÞdepakken i december 2019

Vores kalender for andet halvÄr af 2019 er allerede godt booket op. Men vi har flere ledige mÞdelokaler - bÄde store og smÄ - i december 2019.

 

Derfor fÄr du 30 % i rabat pÄ mÞdepakker, nÄr du booker et arrangement i Ärets sidste mÄned.

 

* GĂŠlder kun nye bookinger. Kan ikke kombineres med andre rabatter - men kan til gengĂŠld sagtens kombineres med fx en efterfĂžlgende julefrokost.

Vi ved, at det vigtigste er ...

At teknikken fungerer upÄklageligt

Hos os fÄr du fri teknikerservice 24/7, sÄ du ikke skal bekymre dig om teknikken fungerer. For det gÞr den.

 

SE MERE

Personlig og kompetent sparring

Vi hjĂŠlper gerne med planlĂŠgningen og alt det praktiske i forbindelse med dit arrangement.

 

SE MERE

MĂždestedets faciliteter og beliggenhed

Vi har faciliteter til bÄde faglighed og fornÞjelse - og ligger midt i Danmark, midt i naturen - tÊt pÄ motorvejen.

 

SE MERE

Forplejning pÄ hÞjt kulinarisk niveau

Alle rÄvarer udvÊlges og tilberedes med fokus pÄ at skabe mÊthed, mening og magiske Þjeblikke.

 

SE MERE

Mennesker er forskellige - og det er mÞder ogsÄ

Vi har afholdt og vĂŠret med til at arrangere mere end 25.000 mĂžder, kurser og konferencer siden 1969. Men erfaring er ikke alt. Det ved vi.

 

Vi ved ogsÄ, at dialog, kommunikation og sparring mellem dig som arrangÞr og os som mÞdested er yderst vigtig. For kun pÄ den mÄde kan vi leve op til dine og deltagernes forventninger - og vores egne ambitioner.

 

Konferencer med plads til alt og alle

Vores fleksible konferencefaciliteter i Middelfart er oplagt til at holde alle typer af konferencer, kurser, seminarer, mĂžder, mindre messer, kickoffs og events med op til 300 deltagere og med mulighed for tilstĂždende udstillingsareal.

 

 

StÄr du for planlÊgningen af Ärets julefrokost

NĂ„r du holder julefrokosten i HUSET Middelfart er alt inkluderet – undtagen besvĂŠret. Vi har faciliteterne til bĂ„de spisning, dans og overnatning - og hvis I Ăžnsker en eller anden form for aktivitet eller underholdning, hjĂŠlper vi ogsĂ„ gerne med det.

 

Giv os et kald pÄ 70 12 36 00 - og lad os sammen skabe et brag af en julefrokost!

 

FĂ„ ny viden og inspiration

Magasinet Vi mÞdes 2019 er pÄ gaden - fyldt med spÊndende artikler, som giver dig ny viden og inspiration til dine mÞder, konferencer, kurser m.m.

 

LĂŠs blandt andet ...

 

  • SĂ„dan opnĂ„r du effektive mĂžder
  • Guide til bĂŠredygtige mĂžder
  • Hoodfood, hapsere eller helsefood
  • Vi husker bedre ved det fysiske mĂžde

Kundeudtalelse
Sophie LundbĂŠk Danmarks Naturfredningsforening

"Jeg er simpelthen bare sÄ glad for HUSET. Kvaliteten er altid i top. Det gÊlder personalet hele vejen rundt, restauranten og maden ved alle mÄltider. Og vigtigst af alt, har personalet overskud og tjenstvillighed, der gÞr det trygt at holde kursus. TAK."

star-full star-full star-full star-full star-full 5 / 5

Vi er med pÄ mÊrkerne

Garni Superior Hotel

Vi har opnĂ„et HORESTAs kategorisering Garni Superior Hotel. TilfĂžjelsen “Superior“ indikerer, at vi har fĂ„et vĂŠsentligt flere point, end det krĂŠvede pointantal for kategorien.

Den GrĂžnne NĂžgle

Som Green Key-certificeret konferencecenter opfylder vi en rĂŠkke specifikke krav om begrĂŠnsning af el-, vand- og varmeforbrug og anvender desuden en rĂŠkke miljĂžvenlige produkter.

Det Økologiske SpisemÊrke i bronze

Vi prioriterer at bruge Þkologiske og lokale rÄvarer efter sÊson. Alle mÄltider i HUSET Middelfart bestÄr derfor altid af 30-60 % Þkologiske rÄvarer og ingredienser. 

Du er altid velkommen til at give os et kald

70 12 36 00

ForespĂžrgsel

Udfyld felterne herunder for at sende os en uforpligtende forespÞrgsel om din nÊste konference eller dit nÊste mÞde eller kursus. Du fÄr svar inden for en arbejdsdag. Du er naturligvis ogsÄ velkommen til at ringe til os pÄ 70 12 36 00.

Nyt om mĂžder og konferencer

PlanlĂŠg et spĂŠndende mĂždeprogam

PlanlĂŠg et spĂŠndende mĂždeprogam

Krydrer mÞdeprogrammet, vÊlg lokale oplevelser og fÄ mere dynamiske mÞder. Aktiviteter og oplevelser kan give et sjovt break fra de faglige oplÊg og mÞder, som ogsÄ giver fornyet energi og motivation pÄ konferencen.Af Louise LyngsÞ KjÊrulffMiddelfart og LillebÊlt har mange mulighederPlanlÊg et spÊndende mÞdeprogram med aktive og kulturelle indspark , vÊlg en aktivitet til lands - til vands eller i HUSETSegway gennem byenFor at fÄ en anderledes tur i Middelfart, kan du og dine mÞdegÊster tage ruten pÄ Segway. Her kan I blandt andet opleve Hindsgavl Slot og Dyrehave. AfhÊngigt af niveau, kan I ogsÄ komme pÄ en otte kilometer lang rute rundt i byen. Billetter kan findes pÄ lillebaelt-waters.dk. BridgewalkingHvis det skal vÊre en oplevelse ud over det sÊdvanlige, kan du og dine mÞdegÊster komme ud at gÄ pÄ Den Gamle LillebÊltsbro.60 meter over havet fÄr I en unik udsigt, imens I gÄr pÄ broens konstruktion og kan mÊrke broen ryste svagt, nÄr et tog passerer henover broen under jer. Billetter kan findes pÄ bridgewalking.dk.PlanlÊg et spÊndende mÞdeprogram tilfÞj lokale oplevelserHindgavl DyrehaveHvis mÞdegÊsterne ikke er til fart, kan du planlÊgge en lÊngere vandretur, I kan ogsÄ mÞde dyrene i Hindsgavl Dyrehave til fods. Her kan I komme helt tÊt pÄ krondyr, rÄdyr og dÄdyr, der bidrager til at holde herregÄrdens grÊssletter.Hvalsafari i LillebÊltMiddelfart har siden middelalderen vÊret hjemsted for marsvinejÊgere. I dag er marsvinene fredet og trives rigtig godt i LillebÊlt. Du og dine mÞdegÊster kan pÄ en sejltur vÊre heldige, at de smÄ hvaler kommer op efter luft lige ved bÄden. Billetter kan findes pÄ lillebaelt-waters.dk.PIST: Ved du at LillebÊlt pÄ den baggrund er det mest hvalrige farvand i verden? LÊs artiklen: Ny naturpark indviet - kom tÊt pÄ naturen under LillebÊlts vandStrÊk benene og fÄ pulsen opMotion klarer tankerne og er altid et godt energi boost. Med en fitnessinstruktÞr kan I fÄ et sjovt og aktivt program, der giver en god start pÄ dagen eller et break mellem mÞderne. HUSET ligger midt i naturen og tÊt pÄ alle sevÊrdighederne.
LĂŠs mere
3 oktober, 2019
SÄdan opnÄr du effektive mÞder

SÄdan opnÄr du effektive mÞder

Vil du ogsÄ gerne undgÄ endelÞse mÞder med rodede dagsordener og et hav af deltagere, der koster bÄde tid og penge? Vi har interviewet Line Holst Jensen, ejer og seniorkonsulent hos AZENA, som har nÊsten 20 Ärs erfaring i udvikling af mÞder. Her er udvalgte tips til din tjekliste til effektive mÞder - fÞr, under og efter.Af Louise LyngsÞ KjÊrulffFØR MØDETLav en klar, velovervejet og attraktiv dagsorden.Det skal vÊre soleklart for deltagerne, hvad mÞdet skal munde ud i. Brug derfor klare og enkle beskrivelser af formÄlet med de enkelte punkter, og skÊr helt ind til benet. Inviter kun de nÞdvendige mÞdedeltagere. Del evt. mÞdet op i 2 dele, og inviter de deltagere som har betydning for hele mÞdet og andre til enten fÞrste eller anden del af mÞdet.Tag stilling til mÞdets rammer i forhold til dagsorden. Flyt mÞdet ud af huset nÄr det er nÞdvendigt og giver mening.Der er mange fordele ved at mÞdes ansigt til ansigt. En af dem er, at der opstÄr energi mellem mennesker som mÞdes. PlanlÊg en god mÞdeproces, hvor alle deltagere hurtigst muligt aktiv kommer pÄ banen. Bed gerne deltagerne om at forberede sig ved f. eks at udsende evt. lÊsestof forud for mÞdet, sÄ I alle kan bruge mÞdet interaktivt.UNDER MØDETDisponer dagsordenen efter tid. VÊr dog fleksibel i forhold til hvor energien er pÄ mÞdet.Lad et punkt udgÄ, hvis det viser sig ikke at give mening. VÊr ikke bange for at parkere en debat, hvis den ikke er relevant for mÞdets mÄl og dagsorden. Flyt evt. punktet til nÊste mÞde.Involver alle deltagere aktivt - ogsÄ de stille - indenfor de fÞrste 5 minutter efter mÞdets start. Enten i form af samtale i plenum eller med sidemanden. FÄ deres mentale nÊrvÊr i forhold til hver deres rolle.HUSK pauser isÊr ved lÊngere mÞder.Er der virtuelle deltagere pÄ mÞdet, er det vigtigt, at de inddrages pÄ lige vilkÄr med de fysiske deltagere, og at de via videoopkald er synlige pÄ skÊrmen for alle.Opsummer pÄ mÞdet, hvad der er besluttet, og hvem der er ansvarlige. Og sÞrg efterfÞlgende for at at fÞlge op pÄ, at handlinger eller aftaler gennemfÞres.EFTER MØDETSend en opfÞlgning eller et mÞdereferat indefor de fÞrste dage efter mÞdet.OpfÞlgningen skal indeholde udbyttet af mÞdet, det I har gennemgÄet, lÊrt eller besluttet, og hvem der eventuelt er ansvarlig for de enkelte punkter.TydeliggÞr hvordan tingene forventes effektueret . FÞlg op! hvordan forlÞber den individuelle opfÞlgning og hvad er status hos hver af de ansvarlige.GÞr det overskueligt og dynamisk for alle - brug de virtuelle vÊrktÞjer som Skype, Slack, Trello og lignende.
LĂŠs mere
25 september, 2019
MĂždelokalerne har afgĂžrende betydning

MĂždelokalerne har afgĂžrende betydning

Det er mĂždelokalerne som sĂŠlger konferencen.Da krisen kradsede i Danmark for cirka 10 Ă„r siden, var prisen for at afvikle en konference det altafgĂžrende parameter. I dag er prisen rykket ned ad listen til fordel for mĂždelokalet, som har indtaget fĂžrstepladsen.Af Louise LyngsĂž KjĂŠrulff og Kristine Buske NielsenOm du er til store, mindre eller smĂ„ konferencesteder er typisk en smagssag. Det er det til gengĂŠld ikke, nĂ„r det gĂŠlder de faciliteter, konferencestedet stiller til rĂ„dighed. Det fortĂŠller Christian Guldager, der er direktĂžr hos Kursuslex, som siden 1972 har udviklet og udgivet vĂŠrktĂžjer til mĂžde-, kursus- og kongresplanlĂŠggere.Plenumlokale: Kay Fisker4.000 mĂždebookere er ikke i tvivlKursuslex har cirka 12.000-13.000 mĂždeplanlĂŠggere i deres kartotek. 4.000 af dem har takket ja til at modtage nyhedsmails, og de bliver en gang om Ă„ret stillet spĂžrgsmĂ„l – blandt andet om deres kriterier for at vĂŠlge konferencested.I den seneste analyse pegede 91 procent af de adspurgte pĂ„, at mĂždelokalets standard er det allervigtigste for dem, nĂ„r de skal vĂŠlge sted. MĂždelokaler sidestilles i dag med Ăžvrige vĂŠrktĂžjer, som skal fungere for, at en konference er vellykket.”Kigger du pĂ„ andre faciliteter som wellness og pool, sĂ„ har det ikke sĂ„ stor betydning,” pĂ„peger han. Et andet vĂŠsentligt kriterie for mĂždeplanlĂŠggere er den personlige kontakt og tilliden mellem arrangĂžr og konferencested.”Det er faktisk noget, nĂŠsten ni ud af 10 peger pĂ„ er vĂŠsentligt. Og her kan man sige, at det nogle gange kan vĂŠre bedre, hvis man er et individuelt konferencested, fordi man har en stĂžrre grad af frihed til at skabe kontakt med sine kunder”, siger Christian Guldager.Fyn - geografisk godt placeretHvor skal man sĂ„ placere sin konference? Er der stor forskel pĂ„, om konferencestedet ligger pĂ„ SjĂŠlland, Fyn eller Jylland?”Geografi byder rigtigt meget, fordi det typisk skal ligge med kortest mulige rejseafstand og dermed mindst mulig udgift for arrangĂžrerne. NĂ„r det er sagt, sĂ„ er der virksomheder eller arrangĂžrer, som har brug for at samle medarbejdere eller deltagere fra hele landet, og her har Fyn altsĂ„ en stor fordel. Det er ogsĂ„ en af Ă„rsagerne til, at Ăžen har sĂ„ mange mĂžder og venues,” siger Christian Guldager.
LĂŠs mere
9 september, 2019