Skip to content

Vi forstår, at det perfekte møde er mødet, som passer til dit behov

Alle møder er forskellige. Hos os kan du planlægge det, som passer til dit mødebudget og dine mødebehov. Til inspiration finder du her mødeforslag for dagsmøder, konferencer og arrangementer med overnatning. Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 12 36 00, så skræddersyer vi dit næste arrangement så det passer præcis til dit behov.

Inkluderet i alle møder i HUSET

Når du holder et arrangement i HUSET, er der altid adgang til følgende services:

  • Gratis parkering
  • Gratis internet i hele huset
  • Kaffe/te-buffet ad libitum i caféen under hele opholdet
  • Frisk frugt i caféen under hele opholdet
  • Gratis aviser
  • Mulighed for mødeservice
Konferencecenter restaurant
Mødelokaler Middelfart

Priser fra

Dagmøder kan afholdes fra 783 kr. pr. pers.

Døgnmøder fra 2.236 kr. pr. pers.

1,5 døgnmøder fra 2.979 kr. pr. pers.

Priserne er inkl. moms.

Lad os sammen finde en god løsning til dit næste arrangement.

Kontakt os

Forslag til dagmøde

  • Kaffe/the samt frisk økologisk frugt ad libitum i caféen
  • Isvand og vand med blid brus fra vandstationerne
  • Morgenbrød med juice samt kaffe & te
  • Stor frokostbuffet inkl. 1 sodavand
  • Kagebuffet om eftermiddagen i caféen
  • Inkl. moderne AV-udstyr og naturligvis fri WIFI
Mad-kage-01
Mennesker-køkken-06

Forslag til konferencedøgn

  • Kaffe/the samt frisk økologisk frugt ad libitum i caféen
  • Isvand og vand med blid brus fra vandstationerne
  • Morgenbrød med juice samt kaffe & te
  • Stor frokostbuffet inkl. 1 sodavand
  • Kagebuffet om eftermiddagen
  • 2-retters menu i HUSETs Restaurant
  • Overnatning i enkeltværelser – Se vores værelser her
  • Stor morgenbuffet
  • Mødelokale inkl. moderne AV-udstyr og naturligvis fri WIFI

Hold dit næste arrangement i HUSET

Download vores brochure og læs om din muligheder i vores konferencecenter.

Huset 16_9 midt ny

Afbestillingsregler

Hvis du er nødt til at afbestille et ophold gælder følgende regler:

  • Frem til 2 måneder før start er omkostningsfrit
  • 31-60 dage før start faktureres med 40% af den bekræftede arrangementspris
  • 7-30 dage før start faktureres med 75% af den bekræftede arrangementspris
  • 6-0 dage før start faktureres med 100% af den bekræftede arrangementspris

COVID19 afbestillingsgaranti: Ved en ny udmelding for myndigheder om forsamlingsforbud grundet pandemi, kan møder flyttes / annulleres omkostningsfrit.

Har du behov for større fleksibilitet  fx i forhold til usikkerhed om dato, antal deltagere eller overnatninger, så lad os vide det hurtigst muligt. Bemærk, at den endelige deltagerliste og programmet skal være os i hænde senest 14 dage før.

Flemming Nielsen
Flemming Nielsen
2023-12-05
Alt var timet og de fulgte os hele dagen at vi ikke manglede noget. Så som forventet 👍👍👍👍
Mads Olesen
Mads Olesen
2023-11-25
Kursus. Fine faciliteter - og rigtig fin mad.
Paw Lyng
Paw Lyng
2023-11-18
Rigtig godt julemarked med både uden- og indendørs boder af forskellig art. Udstilling af fritidshuse, alt i vandhaner, trapper, tage med videre i forbindelse med byggeri. Restaurant og hotel. Ligger centralt til den gamle landevej og tæt ved skov, strand og dyrehaven.
Gert Pedersen
Gert Pedersen
2023-11-04
Et hyggeligt sted, hvor servicen er i top. Et flink og tiltalende personale. Priser der ligger i den lave ende, så det er også med til at der er mange gæster/besøgende.
Nilo Zarrehparvar
Nilo Zarrehparvar
2023-10-07
Fantastisk venlig service. Søde medarbejder der kommer så snart man har brug for hjælp med sin konference. God mad og god vin. Tak!

 

Forespørgsel

Indtast dine oplysninger, så kontakter vi dig.

"*" indicates required fields

Vælg type*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Konferencecenter receptionist
Skip to navigation