Skip to content

Vi forstår, at det perfekte møde er mødet, som passer til dit behov

Alle møder er forskellige. Hos os kan du planlægge det, som passer til dit mødebudget og dine mødebehov. Til inspiration finder du her mødeforslag for dagsmøder, konferencer og arrangementer med overnatning. Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 12 36 00, så skræddersyer vi dit næste arrangement så det passer præcis til dit behov.

Inkluderet i alle møder i HUSET

Når du holder et arrangement i HUSET, er der altid adgang til følgende services:

  • Gratis parkering
  • Gratis internet i hele huset
  • Kaffe/te-buffet ad libitum i caféen under hele opholdet
  • Frisk frugt i caféen under hele opholdet
  • Gratis aviser
  • Mulighed for mødeservice
Konferencecenter restaurant
Mødelokaler Middelfart

Priser fra

Dagmøder kan afholdes fra 769 kr. pr. pers.
Døgnmøder fra 2.159 kr. pr. pers.
Priserne er inkl. moms.

Lad os sammen finde en god løsning til dit næste arrangement.

Kontakt os

Forslag til dagmøde

  • Kaffe/the samt frisk økologisk frugt ad libitum i caféen
  • Isvand og vand med blid brus fra vandstationerne
  • Morgenbrød med juice samt kaffe & te
  • Stor frokostbuffet inkl. 1 sodavand
  • Kagebuffet om eftermiddagen i caféen
  • Inkl. moderne AV-udstyr og naturligvis fri WIFI
Mad-kage-01
Mennesker-køkken-06

Forslag til konferencedøgn

  • Kaffe/the samt frisk økologisk frugt ad libitum i caféen
  • Isvand og vand med blid brus fra vandstationerne
  • Morgenbrød med juice samt kaffe & te
  • Stor frokostbuffet inkl. 1 sodavand
  • Kagebuffet om eftermiddagen
  • 2-retters menu i HUSETs Restaurant
  • Overnatning i enkeltværelser – Se vores værelser her
  • Stor morgenbuffet
  • Mødelokale inkl. moderne AV-udstyr og naturligvis fri WIFI

Hold dit næste arrangement i HUSET

Download vores brochure og læs om din muligheder i vores konferencecenter.

Huset 16_9 midt ny

Afbestillingsregler

Hvis du er nødt til at afbestille et ophold gælder følgende regler:

  • Frem til 2 måneder før start er omkostningsfrit
  • 31-60 dage før start faktureres med 40% af den bekræftede arrangementspris
  • 7-30 dage før start faktureres med 75% af den bekræftede arrangementspris
  • 6-0 dage før start faktureres med 100% af den bekræftede arrangementspris

COVID19 afbestillingsgaranti: Ved en ny udmelding for myndigheder om forsamlingsforbud grundet pandemi, kan møder flyttes / annulleres omkostningsfrit.

Har du behov for større fleksibilitet  fx i forhold til usikkerhed om dato, antal deltagere eller overnatninger, så lad os vide det hurtigst muligt. Bemærk, at den endelige deltagerliste og programmet skal være os i hænde senest 14 dage før.

Forespørgsel

Indtast dine oplysninger, så kontakter vi dig.

Vælg type*
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Konferencecenter receptionist
Skip to navigation