Skip to content

Er du vores nye Konference Manager?

Vil du være med til at udvikle HUSET Middelfart til Danmarks bedste konferencecenter? Så er det dig vi søger.

Søger du en stilling med ansvaret for både reception, bookinger og administration? Og har du samtidig lyst til at være med til at løse praktiske opgaver, møde gæsterne ansigt til ansigt og tage imod bookinger? Så skal du søge stillingen som Konference Manager i HUSET. For at blive en succes i jobbet, er det vigtigt, at du kan skabe de bedste rammer for vores gæster og personalet – hver dag.

 

Stillingsbeskrivelse
Receptionen er omdrejningspunktet i forhold til de 100.000 gæster, der årligt besøger vores konferencecenter. Som noget helt unikt driver vi også Byggecentrum, Danmarks største byggeudstilling, fra lokationen. Besøgende i byggeudstillingen bliver også budt velkommen fra receptionen. Som Konference Manager er du ansvarlig for, at alle føler sig velkomne og som person, er du altid professionel og personlig i mødet med både gæster og kollegaer.

Du får gode muligheder for at sætte dit præg på mange forskelligartede arbejdsopgaver. Vi har travlt, så det er vigtigt, at du trives med et højt tempo og kan handle hurtigt, når situationen kræver det. Samtidig skal du kunne have mange bolde i luften – og følge dem til dørs.

 

Dine arbejdsopgaver

  • At sikre, at vores motto ”gæstfrihed du ikke finder andre steder” er drivkraften i alt, vi gør
  • Være synlig for vores gæster
  • Ansvarlig for bookinger og optimering af HUSETs drift
  • Det daglige ansvar i samarbejde med F&B chefen og sikre en god kommunikation på tværs af HUSET
  • Fakturering og øvrige administrative opgaver
  • Personaleledelse af 8 medarbejdere

 

Kvalifikationer 

Vi forestiller os at du har minimum 5 – 7 års ledererfaring fra en lignende stilling og gerne fra et hotel eller konferencecenter. Du er udadvendt, serviceminded og kan skabe struktur i en travl hverdag.

  • Stort drive og en kommerciel indstilling
  • En helheds- og løsningsorienteret tilgang til opgaverne – herunder høj grad af fleksibilitet overfor opgaver og arbejdstider
  • Erfaring med økonomisystemer, bookingsystemer (gerne Spectra)
  • Vagtplanlægning
  • God økonomisk forståelse herunder ledelsesrapportering
  • Gode kommunikationsevner
  • Ansvars- og kvalitetsbevidst

 

Vi tilbyder

  • En spændende stilling, hvor trivsel og arbejdsglæde er drivkraften i hverdagen.
  • God løn
  • Attraktive arbejdstider og arbejdsvilkår
  • Gode udviklingsmuligheder
  • Velfungerende ledergruppe

 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV, som adresseres til Direktør, Annette Due på: ad@huset-middelfart.dk. Tiltrædelse er hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Annette Due på ad@huset-middelfart.dk.

 

Om HUSET Middelfart

HUSET Middelfart tilbyder møde, kursus- og konferencefaciliter i naturskønne omgivelser, som skaber den perfekte ramme for vores gæster til fordybelse, inspiration og læring. Vi råder over 70 værelser og 22 mødelokaler.

HUSET Middelfart driver endvidere Danmarks største permanente byggeudstilling – Byggecentrum, hvor ca. 140 udstillere fremviser deres produkter 1:1. Udstillingen er på 26.000 m2 udendørs og 2.000 m2 indendørs.

I HUSET er du omgivet af dygtige kollegaer. Vi har dyb respekt for viden, og vi tror på, at et højt fagligt niveau er helt afgørende for at nå vores mål. Derfor støtter vi dine muligheder for hele tiden at blive dygtigere og udvikle dig.

HUSET er en del af Molio – byggeriets videnscenter. Molio leverer digitale værktøjer, kurser, uddannelser, standarder og fagbøger til virksomheder i bygge- og anlægsbranchen.
buildingSMART DanmarkConTech Lab er også en del af Molio.

Skip to navigation