Messer

Faciliteter til jeres messer, workshops og udstillinger

Faciliteter til jeres messer, workshops og udstillinger

Uanset om I skal bruge et større lokale til en messe, flere mindre lokaler til produktfremvisninger, workshops eller konferencer, så har vi faciliteter til at kunne rumme op til l 600 m2 her i HUSET Middelfart. Vi har masser af gode forslag til, hvordan lokalerne bedst kan udnyttes, og til hvilke formål, men hvis I har helt andre ideer,  er det også helt fint med os.

 

Fleksible lokaler

HUSETs messeområde rummer seks forskellige lokaler, der hver for sig eller samlet kan danne ramme om din messe, udstilling eller workshop. 

 

Vi tilbyder desuden leje af standvægge, stole, borde teknisk service osv. 

 

I hjertet af HUSET Middelfart ligger vores café, hvor I kan  nyde en god kop kaffe og få lidt godt til ganen, mens I  snakker og fordøjer dagens indtryk.  Og vores restaurant disker gerne op med en buffet til frokost,  som får tallerkenerne til at virke alt for små og en lige så  lækker 2- eller 3-retters menu til aften.   

 

Alle har desuden mulighed for at overnatte – eller feste den halve nat, hvis I ønsker det. 

Messeservice

Savner du overblik eller inspiration til at skabe den helt rigtige messe, udstilling eller workshop, så brug HUSET Middelfarts messeservice. Vi har erfaring fra utallige af arrangementer og kan hjælpe med alt fra budgetter og indretning af lokalerne. Få sammensat den helt rigtige løsning for dit arrangement med lokaler, forplejning, og hvad du ellers har brug for.

Har du spørgsmål? Giv os et kald helt uforpligtende

70 12 36 00

Forespørgsel

Udfyld felterne herunder for at sende os en uforpligtende forespørgsel om din næste konference eller dit næste møde eller kursus. Du får svar inden for en arbejdsdag. Du er naturligvis også velkommen til at ringe til os på 70 12 36 00.

Nyt om møder og konferencer

SAFE TO VISIT – COVID19 hensyn

SAFE TO VISIT – COVID19 hensyn

I HUSET Middelfart følger vi HORESTAs ”SAFE TO VISIT” program. Samtlige medarbejdere i HUSET er certificeret efter gennemførte Safe to visit kursusforløb. Det er din tryghed og sikkerhed for, at vi lever op til myndighedernes krav og anbefalinger til gæstehåndtering, rengøring og hygiejne. OPFORDRING TIL ALLE VORES KONFERENCEGÆSTER:Medbring dit eget mundbind, når du er mødegæst i HUSET - og hjælp os med at passe endnu bedre på hinanden. Vi anbefaler vores gæster, at downloade smittestop-appen til deres mobil. ”SAFE TO VISIT” – programmet hos HUSET indeholder følgende: KLAR INFORMATION OM GOD ADFÆRDVi har synlige skilte i alle lokaler om gæsteantal og retningslinjerne vi følger. Dertil opfordrer vi vores gæster til at holde god afstand og være bevidst om egen helbredstilstand for forsvarlig omgang med øvrige gæster. ØGET RENGØRING, VASK OG DESINFEKTIONVi gør grundigt rent og desinficerer de kontaktpunkter, mange rører ved - et øget antal gange dagligt. Der er adgang til sprit og aftørringsklude i alle lokaler. Der er alle steder fokus på let adgang til at vaske og spritte hænder af. SIKKER AFSTANDBåde indendørs og udendørs har vi indrettet vores virksomhed, så vi sikrer god afstand mellem gæster. SIKKERHED FOR HØJT HYGIEJNENIVEAUVores medarbejdere orienteres løbende om myndighedernes anbefalinger og retningslinjer. Alle medarbejder har gennemført modulerne i HORESTAs "Safe to visit kursus", og har derfor øget fokus på hygiejne, sikker afstand og tryghed for alle. STYR PÅ ARBEJDSGANGEVi har ændret vores arbejdsgange, så vi minimerer tiden, hvor der er tæt kontakt mellem gæster, medarbejdere og leverandører. Vi har udarbejdet en plan for håndtering af tilfælde, hvor der er mistanke om – eller er bekræftet – COVID19smitte blandt gæster eller personale. Retningslinjerne er gældende for alle besøgende, både i HUSETs Konferencecenter og HUSETs Byggeudstilling. Har du brug for yderligere afklaring i forhold til dit besøg, er vi naturligvis som altid klar til at besvare dine spørgsmål. Læs mere om HORESTAs ”SAFE TO VISIT” program – klik her. HUSETs COVID19 afbestillingsgaranti: Ved en ny udmelding fra myndighederne om forsamlingsforbud grundet pandemi, kan din booking flyttes eller annulleres omkostningsfrit. Vi tilpasser løbende vores håndtering af hensynene til vores gæster, og informationen her på siden vil i takt hermed blive opdateret. Vi glæder os til at byde dig velkommen til et trygt besøg i HUSET Middelfart.
Læs mere
24 september, 2020
Gæsternes sikkerhed har førsteprioritet

Gæsternes sikkerhed har førsteprioritet

I marts kom en lille virus til Danmark, som satte store spor – specielt i møde- og konferencebranchen. På blot få dage gik bookingkalenderen for HUSET Middelfarts konferenceafdeling fra at være så godt som fyldt, til at være næsten tom det første halvår af 2020. Men nu er både personale og gæsterne heldigvis tilbage, og har været det en lille måneds tid. Flere ting er ændret siden nedlukningen, men meget er heldigvis det samme, fx smilene man møder i HUSET Middelfart. Gæsternes sikkerhed, tryghed og tilfredshed har førsteprioritet i HUSET Middelfart. Det er der som sådan ikke noget nyt i. Det nye består ifølge kundechef Trine Duus Andreasen i grundlaget for at skabe dette. ”Tidligere var den vigtigste faktor for at skabe tryghed blandt vores mødebookere; At teknikken virkede upåklagelig, og at der var styr på dagens program. Det er stadig vigtigt, men sikkerheden omkring vores håndtering af coronasituationen har overtaget førstepladsen,” fortæller hun. HUSET Middelfart skal lige som alle andre virksomheder overholde og forholde sig til de nye retningslinjer og anbefalinger, men ønsker samtidig at have fokus på at give gæsterne en god oplevelse og service. ”Vi har valgt at gå med livrem og seler i forhold til at mindske smitterisikoen blandt vores gæster og medarbejdere. Vi har derfor valgt at følge HORESTAs ”Safe to Visit”-program, og herudover har samtlige ansatte gennemført og bestået det tilhørende kursus. Alle i HUSET Middelfart er derfor klædt på til at håndtere den nuværende situation optimalt og bidrage til en høj hygiejnesikkerhed,” fortæller Trine Duus Andreasen. Mindre fysisk kontakt, men stadig øjenkontakt COVID-19 smitter heldigvis ikke gennem synet. Så selvom afstanden til gæsterne er blevet større – og den fysiske kontakt er blevet mindre, prioriteres god øjenkontakt og smil stadig i HUSET Middelfart. ”Vi er kendt for vores gode service og imødekommende personale – og dét hverken kan eller skal corona lave om på”, fastslår Trine Duus Andreasen og fortsætter: ”Så selvom vi ikke fysisk er lige så tæt på vores gæster, som vi plejer, skal de føle og vide, at vi stadig står til fuld rådighed for dem.” Alle er derfor blevet instrueret i, hvordan den gode gæstekontakt kan bibeholdes, uden at det går udover gæstesikkerheden. I HUSET Middelfart er der desuden gennemført en række nye procedurer og rutiner, som personalet skal følge og gæsterne opfordres til at overholde. Der er naturligvis sat håndsprit og afstandsmarkeringer op flere steder, rengøringsprocedurerne er skærpet, og serveringerne er nu portionsanrettet. Alle udviser ansvarlig adfærd Flere steder i HUSET Middelfart er der opsat vejledninger og anbefalinger i forhold til god hygiejne og adfærd. Ifølge Trine Duus Andreasen har alle hurtigt vænnet sig til de nye arbejdsgange og efterlever den ønskede adfærd. ”Vi oplever generelt, at vores gæster er gode til at holde afstand og følge myndighedernes retningslinjer for at mindske smittespredningen. Og at vores medarbejdere – i de få tilfælde, hvor det er nødvendigt – er gode til at vejlede og minde gæsterne om, hvordan de skal handle og agere, uden at det bliver opfattet som en irettesættelse” fortæller hun. Indtil videre har HUSET Middelfart ikke oplevet nogle sundhedskritiske følger af COVID-19, men har en plan klar til udrulning, hvis en eller flere gæster eller personale på et tidspunkt skulle blive smittet med coronavirus. ”Alle kan derfor stadig trygt afholde deres møder, kurser og konferencer hos os – vi har styr på både sikkerheden, sundheden og teknikken”, fastslår Trine Duus Andreasen med et smil. Læs mere om HUSET Middelfarts COVID-19-håndtering.
Læs mere
4 september, 2020
Sko/Torp jubilæumskoncert

Sko/Torp jubilæumskoncert

Arrangement for inviterede gæster. Classic.fm afholder én af Sko/Torp’s 30 års jubilæumskoncerter her i HUSET Middelfart den 2. september. Koncerten afholdes som en intim-koncert for kun 120 gæster. I HUSET Middelfart har vi naturligvis også under dette arrangement fokus på, at vi overholder HORESTAs SAFE TO VISIT program, læs mere - klik her   VIP-arrangementet indeholder: Kl. 18:30, spisning i HUSETs Restaurant, som serverer aftens koncertmenu, Tapas-koncerttallerken Spicy laksetatarSouffle med torsk og urterTørret nakkefilet af HUSETs Pilegaards gris med frisk melonTerrin af skank fra HUSETs Pilegaards gris med svampe-mayoMed hjemmebagt brødHjemmebagt brombærtærteInkl. 1 glas vin, øl eller vand Kl. 20:00, Sko/Torp Jubilæums koncertDer vil være en forfriskning under koncertenKl. 21:00, Tak for i aften Vibeke Diemer vil være jeres værtinde fra HUSET Middelfart denne aften.Konkurrenceinfo: Konkurrencen er slut og alle vindere har fået direkte besked. Vinderne er fundet ved lodtrækning, fredag den 28. august 2020. Deltagelse i denne lodtrækning skete ved direkte henvendelse til HUSET Middelfart og var betinget af et køb. Konkurrencen løb fra den 7. - den 27. august. Begge dage inklusiv.
Læs mere
28 august, 2020