Blog – udstillere

Masser af ny og spændende viden og inspiration

QTOO har åbnet outlet-udsalg i HUSET Middelfart

QTOO har åbnet outlet-udsalg i HUSET Middelfart

Hvis du er på jagt efter en ny, billig kvalitetsvask til badeværelset eller andet badeværelsesudstyr, så er det helt sikkert værd at slå et smut forbi QTOOs outlet-stand i HUSET Middelfart. Her kan du – noget billigere, end du plejer – købe badeværelsesudstyr i rustfrit stål fra QTOO samt et udvalg de anerkendte og prisvindende porcelænsprodukter til badeværelset fra italienske Catalano.Spar op til 80 procent Du kan se alle outletprodukterne fra QTOO og Catalano i deres outletliste, men vil du se og mærke kvaliteten, skal du forbi Danmarks største byggeudstilling i HUSET Middelfart. Her udstilles et udvalg af outletprodukterne – og der vil løbende komme nyt udvalg på standen.Du kan spare mellem 60 og 80 % på QTOO og Catalanos produkter i outlet- afdelingen. Varerne fejler ingenting Ingen af produkterne i QTOOs outlet har fejl eller mangler. Det er blot produkter, som har været pakket ud, returvarer eller badeværelsesprodukter eller -tilbehør, som ikke længere er en del af sortimentet. Du har derfor mulighed for at få varerne hjem til dig til en væsentlig lavere pris, end produkterne normalt koster.Hvis du forelsker dig i et af outletprodukterne, skal du blot kontakte QTOO på 38 11 20 20 og oplyse varenummeret på det produkt, du ønsker at købe. Herefter kan du afhente bestillingen på QTOOs lager i Padborg – eller mod et fragtbeløb på maksimalt 300,00 kr. få varerne fragtet direkte til din adresse.Åbent hver dag 10-17 Byggeudstillingen i HUSET Middelfart – og dermed også QTOOs outletstand, er åben alle dage fra 10-17 hele 360 dage om året.På samme adresse finder du desuden Syddanmarks største badudstilling, så her er masser af inspiration at finde, hvis du har planer om at bygge eller renovere badeværelse.Har du behov for rådgivning til dit byggeprojekt, kan du bestille 15 minutters helt gratis og uvildig rådgivning hos enten HUSETs ByggeRåd eller badkonsulenten fra Bedre Bad – Bedre Energi.Bestil tid i HUSETs online bookingkalender.
Læs mere
17 marts, 2019
Fysisk salg i butikker dominerer fortsat

Fysisk salg i butikker dominerer fortsat

Mange danskere har i årevis købt varer over nettet, men online handel udgør alligevel kun en lille andel af det samlede salg herhjemme. For fysisk salg dominerer fortsat. Og der er endda flere eksempler på, at virksomheder, der har fået succes med online salg, nu også etablerer fysiske butikker.Af JacobF. H.PetersenOnline handel på internettet er blevet en del af mange danskeres dagligdag. Og siden den første smartphone kom på markedet, har den ene erhvervsleder efter den anden været overbevist om, at online butikker en dag vil erstatte de fysiske butikker.Men flere tendenser peger på, at det ikke sker lige foreløbig - de fysiske butikker er endda i nogle tilfælde på vej mod et comeback.Overvurdering af online handelFlere argumenter taler kraftigt for, at fysiske butikker fortsat vil være dominerende, og at vi kommer til at se et stigende antal online aktører fokusere på en øget fysisk tilstedeværelse.Først og fremmest er online handel langt fra så dominerende, som nogle måske forestiller sig. I 2017 købte vi danskere således kun 11 procent af vores varer online, og det samlede forbrug er altså ikke så stort, som mange forventede, det ville blive, da handel over nettet for nogle år tilbage for alvor begyndte at eksplodere.Hvad der er årsagen til det stigende antal vurderes at have noget med sikkerhed omkring valget at gøre.IfølgeDansk Erhverv undersøgte 11 % nemlig deres køb i en fysisk butik i 2016, inden de købte et produkt online - og 16 % gjorde det samme i 2017.For selvom det er en nem og behagelig oplevelse at kunne handle hjemme fra sofaen, så foretrækker de fleste at basere store og vigtige køb på en fysisk oplevelse af produktet, som de kan se, røre eller prøve i de fysiske butikker. Om der så er uendelige, detaljerede billeder online, vil det aldrig kunne erstatte følelsen af at stå ved siden af et produkt og rent faktisk røre ved det.Helt tæt på produktet Det er ofte den fysiske oplevelse af produktet, der afgør, om kunden vil kunne identificere sig med produktet og dermed investere i det.”Dét, vi oftest hører fra producenter, der overvejer at udstille hos os, er, at de vil give deres kunder en mulighed for at komme helt tæt på deres produkter”, forklarer Mads Ahlmann, salgskonsulent hos HUSET Middelfart.I HUSET Middelfart viser flere end 150 udstilleres produkter og ydelser frem i en 28.000 kvadratmeter stor udstilling.”De ser det som en stor service og en essentiel del af beslutningen, at man kan få lov til at se, mærke og høre, hvad man overvejer at investere i. Kunderne skal have følelsen af at kende produktet, før de træffer en endelig beslutning. Det er tit det, der skaber et gensidigt succesfuldt salg og en god fremtidig kontakt mellem producent og kunde,” forklarer Mads videre.Ønske om kundepleje anerkendes af giganterKunderne forventer samtidig et personligt engagement og en skræddersyet forbrugeroplevelse, når de beslutter, om de vil købe et produkt eller ej. Og det er kun en fordel, hvis de kan interagere med sælgere.For det kan være uoverskueligt at scrolle igennem en masse hjemmesider, der alle ligner hinanden. En dygtig og kompetent sælger kan derimod hurtigt hjælpe kunden i den rigtige retning med god rådgivning.Samtidig er der flere eksempler på, at virksomheder, der har fået succes online, nu også har etableret fysiske butikker.Internet-giganter som Amazon, der sælger bøger, tøj og andre varer online, har etableret fysiske butikker, og Google har indgået et omfattende partnerskab med detailhandelsvirksomheden Walmart.Og i Danmark har Frishop.dk og Løbeshop.dk, der begge har haft succes online, på det seneste også åbnet fysiske butikker, mens Elgiganten, Power og Punkt1 ligefrem markedsfører sig på at matche online priser fra konkurrenter i deres fysiske butikker.
Læs mere
5 november, 2018
Der er for alvor gang i salget af varmepumper

Der er for alvor gang i salget af varmepumper

Stadig flere danskere køber en varmepumpe, og derfor både tror og håber flere producenter af anlæggene, at varmepumper i løbet af en årrække vil være den mest anvendte opvarmningsløsning i danske hjem. Bedre synlighed af anlæggene på udstillinger vil gavne efterspørgslen yderligere, lyder det.Af Jacob PetersenI 2017 steg salget af varmepumper markant herhjemme. Det giver producenterne af anlægget forhåbninger om, at et egentligt gennembrud i salget er i gang eller kan være nært forestående.Den mest populære af varianterne, luft-til-luft-varmepumpen, som typisk bruges i sommerhuse og kolonihavehuse, blev i 2017 solgt i hele 35.504 eksemplarer mod 21.396 solgte eksemplarer året før. Det viser tal fra installationsbrancheorganisationenTekniq.Markedet åbner sig Mere bemærkelsesværdigt er det, at den tungere og mere generelle løsning, luft-til-vand-varmepumpen, også blev solgt i langt højere grad end året før. Salget steg således på ét år med 59 procent til 6289 enheder.Og hos producenterne fornemmer de også, at markedet er ved at åbne sig.Hos Vølund Varmeteknik, der leverer varmeløsninger, har de gennem hele 2017 oplevet en stor efterspørgsel fra VVS-installatører og andre større erhvervspartnere, mens de i det sidste halvår også i stigende grad begyndte at høre fra de private forbrugere, der var interesserede i varmepumper.Virksomheden, der har hjemme i Herning, mærker desuden, at den største efterspørgsel på varmepumper stadig sker i forbindelse med udskiftning af hjemmets eksisterende energikilde som eksempelvis olie- og gasfyr.Politik og udnyttelse af potentialeUdviklingen afspejles også på Christiansborg, hvor Energi- Forsynings- og Klimaministeriet har sørget for masser af opmærksomhed omkring grøn energi generelt - og varmepumper specifikt. Omtalen kombineret med et langt fra mættet marked skaber gode vilkår for producenter.Kun 2,7 procent af danske helårsboliger opvarmes i øjeblikket af varmepumper, så der er masser af potentielle slutbrugere. Alligevel forudser producenterne, at stigningen i salget af varmepumper vil fortsætte.”Varmepumper bliver den mest anvendte opvarmningsløsning i de danske hjem indenfor de næste 5 år, uden tvivl. Populariteten kommer til at stige, og det gælder både for luft-til-luft og luft-til-vand varmepumper,” fortæller Jørgen P. Jensen, der er sælger i firmaet Niels E. Jensen.Er fem producenter for mange?I HUSET Middelfart, der er Danmarks største bygge- og boligudstilling, har fem forskellige producenter af varmepumper en stand, og selvom det kan virke som unødvendig konkurrence, giver det faktisk god mening at konkurrenter udstiller side om side. Det forklarer Carsten Petersen, der er salgskonsulent hos HUSET Middelfart.”Specielthvis man er et mindre kendt mærke, kan det være en fordel at udstille med andre kendte mærker. Deter også noget, vi har oplevet medvores varmepumper. De mindre mærker bliver set af kunder, der normalt er uden for deres rækkevidde, fordi disse kunder er blevet tiltrukket afde store mærker. Derudover er der en positiv afsmitning forbundet med at være udstillet samme sted som et stort og anerkendt mærke,” siger han.Carsten Pedersen forklarer også, hvorfor det især er produkter som varmepumper, der har gavn af at være en del af en udstilling.”Det giver en uvurderlig synlighed at blive vist frem på en stor udstilling, især for et produkt som varmepumper. Det er de færreste, der har noget indgående kendskab til varmepumper, og derfor er det essentielt, at brugerne har mulighed for at komme helt tæt på, se og røre ved sådan noget som en varmepumpe, før de træffer en beslutning om at købe.”Jørgen P. Jensen er ofte på standen i weekenderne, hvor flere boligejere kigger forbi. Foto: HUSET MiddelfartMange nye menneskerJørgen P. Jensen tilføjer, at hans firma har nydt godt af at være udstiller på HUSET. Det har bragt dem i kontakt med mange nye mennesker, som ellers ikke ville have stiftet bekendtskab med deres varmepumper.”Vi får kontakt til en masse nye mennesker, som vi ellers ikke ville have fået kontakt til. Det er dejligt at få skabt en masse synlighed på en udstilling som denne. Det er uvurderlig reklame for os, og det giver samtidig potentielle kunder muligheden for at komme helt tæt på vores produkter – noget der er nødvendigt, når der skal sælges noget som varmepumper, som de fleste ikke ved så meget om endnu.”
Læs mere
5 september, 2018
Nyt design kan få boligejerne til vælge energirigtigt

Nyt design kan få boligejerne til vælge energirigtigt

Danskerne er endnu ikke for alvor hoppet med på vores sydlige nabolandes fascination af solcelle-energi, og det er egentlig en skam, da fejlagtige fordomme om grimt design lægger en dæmper på potentielt sparede penge og en stor hjælpende hånd til miljøet.Af Jacob F. H. PetersenMange danskere har stadig private solcelleanlæg langt nede på listen over mulige tilføjelser til hjemmet. Det har virket for avanceret, ikke brugbart nok, og måske vigtigst af alt; for grimt. Thomas Ahola Pedersen, ejer af firmaet Solartag, er dog af en anden overbevisning. Han har valgt at bringe solcelle-succesen til Danmark.Øget fokus på æstetik kan øgeomsætningenSolartag integrerer solceller direkte i tagpladerne. Det giver plads til stærke designvalg, da solcellerne dermed ikke længere behøver fylde og præge privathjemmets udseende, som det traditionelt set gør med klassiske solfangere. Thomas Ahola Pedersen ser gode muligheder for det fremtidige danske og skandinaviske marked, der har et stort uudnyttet potentiale for solcelleanlæg i tag:”Jeg mener, at vi står over for et krydspunkt lige nu, hvor interessen for solceller kommer til at kulminere. Pengebesparelse kombineret med de lækre designmuligheder, som vores firma tilbyder, giver et stort potentiale for udvikling på det danske marked, allerede inden for de næste par år. Jeg tror, at vi kommer til at se meget mere til solceller hos danske privatboliger i den nærmeste fremtid. ”Thomas Ahola Pedersen fortæller yderligere, at hans kunder generelt er meget tilfredse med, hvor hurtigt de kan tjene udgiften til deres solceller ind igen.Øget interesse for solceller blandt boligejernePå trods af det uudnyttede potentiale i de danske hustage, kan HUSET Middelfart berette om en øget interesse og efterspørgsel fra byggeudstillings besøgende. Det forklarer Carsten Petersen, der er salgskonsulent med ansvar for udstillingen:”Jeg oplever ret tydeligt en fremgang i efterspørgsel på solceller. Solceller fylder mere og mere i vores besøgendes bevidsthed, og det afspejles klart i deres spørgsmål, når de gæster vores udstilling. Forespørgslerne er blevet konkrete og mere seriøse – det er ikke længere blot ren interesse, men også med henblik på at investere. Og der er vi jo glade for at kunne meddele dem, at de ikke længere behøver gå på kompromis med husets udseende. ”Solceller får i stigende grad opmærksomhed fra den brede befolkning, men der er endnu ikke den nødvendige gennemslagskraft på de offentlige byggerier. Tilskudsordninger og politiske signaler har det med at ændre sig på store projekter, og desværre er dette tilfældet for bygningen af offentlige solcelleanlæg. Heldigvis er der stort potentiale i det private, der kan tage over, hvor det offentlige har sluppet – økonomiske og tekniske analyser fra Aalborg Universitet viser således, at det i 2050 vil være hensigtsmæssigt at lade solcelleenergi udgøre en samlet kapacitet på mellem 5000 og 10000 MW. Til sammenligning er solcelleenergis nuværende samlede kapacitet 860 MW.Solcellergår umiddelbart en lys fremtid i mødeSelvom de fleste boligejere er klar over, at de med energirigtige forbedringer både kan skåne miljøet og på sigt også skåne deres økonomi,har mange valgt fx solenergi fra. Tidligere har solfangere da heller ikke ligefrem pyntet på husets udseende, hvilket har været med til at bremse mange forbrugere i at tilvælge solenergi. Heldigvis findes der altså nu stærke alternativer til at komme designproblemet til livs - og dermed også en del af klimaproblemet. Førnævnte løsninger med solceller integreret direkte i tagstenene kan faktisk bruges af omkring 1.6 millioner danske hjem, ifølge ing.dk.Hos HUSET Middelfart er man overbevist; solenergi bliver kun større. Inden længe kan de besøgende opleve de avancerede solcelletegl i udstillingen – og få gratis råd og vejledning om deres funktion og fordele.
Læs mere
27 juni, 2018
Sådan får du det optimale ud af en (permanent) messestand

Sådan får du det optimale ud af en (permanent) messestand

En permanent messestand er en fantastisk mulighed for at eksponere dit brand eller produkt, skabe leads og salg samt møde nye værdifulde kontakter.Af Louise Lyngsø KjærulffAt få succes med denne type messestand er dog ikke en selvfølge, og forbereder du dig ikke ordentligt inden standen effektueres, kan det (som så meget andet) ende med at blive en investering, der ikke giver afkast som forventet.I denne artikel vil vi gennemgå en række ting, som du bør overveje, inden du etablerer en permanent messestand i Danmarks største byggeudstilling HUSET Middelfart – eller et andet sted. Mange af artiklens råd vil desuden lige så vel kunne bruges i forbindelse med etableringen af tidsafgrænsede messestande.Vi skal blandt andet kigge på standens opbygning, den rigtige bemanding, evaluering og meget mere. Lad os dog først kigge på, hvorfor det overhoved giver mening at have en permanent messestand.Hvorfor have en permanent messestand? En permanent messestand er en fantastisk markedsføringsmulighed, hvor du kan udstille større produkter i stedet for blot at uddele et produktkatalog og et visitkort. Her kan kunderne se detaljerne, røre materialet og afprøve dit produkt, inden de investerer i det. Og desuden få rådgivning fra en konsulent, der ved meget mere om produktet.Med en messestand – permanent eller tidsafgrænset - opnår du desuden tovejskommunikation. Her har du mulighed for at indgå i dialog med potentielle kunder. Dette er specielt godt til virksomheder, der tilbyder produkter og ydelser, som ikke kan forklares/sælges på et banner eller et TV-spot på 30 sekunder. På en stand kan du nemlig medbringe demo-produkter, svare på kundens konkrete spørgsmål, og nemmere udvide oplevelsen af dit produkt eller serviceydelse.Det er dog vigtigt huske på, at for overhovedet at skabe to-vejskommunikation, er det vigtigt at fange kundens interesse. Dette gøres fx ved at stille åbne spørgsmål såsom: ”Hvad bringer dig hertil i dag”? Forsøg herefter at koble deres behov til det produkt, I sælger. Nogle gange er det at lytte, den bedste måde at bibeholde en besøgende, så husk at lytte, og vent med salgstalen til sidst.Hvad ønsker vi at opnå med vores stand? Når du og dit bagland har gjort jer dette klart, vil I være i stand til at vælge de rigtige udstillingssteder, som matcher jeres ambitioner og målgruppe. Derudover vil det også hjælpe til at udforme messestanden, så den afspejler og fostrer jeres mål.Hvordan bemander vi bedst vores stand? Det er vigtigt, at de personer, som bemander jeres stand, kender målsætningerne for og forventningerne til jeres tilstedeværelse.Det kan derfor være en fordel at udarbejde et intern dokument, der præcist beskriver, hvorfor I deltager, og hvad I ønsker at opnå. Dette dokument kan gives til de personer, der skal bemande standen, så alle er på samme spor. Hvis muligt, er en endnu bedre løsning at inddrage bemandingen i selve planlægningen, så de er med fra start.Når det kommer til bemanding, så er det også vigtigt at udvælge den eller de rigtige personer. Er det salgspersonale, der er brug for - eller er det bedre, hvis det er en anden, der står ved standen?Det handler igen om, hvad det er I ønsker at opnå. Det handler også om, hvor høj en grad af produktkendskab kunderne forventes at have – og ikke mindst, hvad de forventer af bemanding på standen.Det handler i bund og grund om, at de besøgende og bemandingen skal ”tale samme sprog”. Derudover kan I også tænke i fremtoning, tøjstil osv. Fx vil det måske ikke give så meget mening at stå i en byggeudstilling iført jakkesæt, slips og blankpolerede laksko.Hvordan opbygger vi vores stand mest optimalt? Opbygning af standen er en videnskab for sig, og vi kan desværre ikke give en fuld opbygningsguide her.Vi kan dog give jer en række grundlæggende gode råd, som I kan forsøge at følge.Skab et åbent rum og god plads Det er vigtigt, at jeres stand fremstår åben og med plads til at gå ind og kigge nærmere. Har I stoppet for meget inventar ind i standen, vil den blive hurtig fyldt, og i risikerer, at potentielle kunder går forbi standen, fordi der ikke er til at komme til. Udnyt den nyeste teknologi og vær kreativ Det er altid dejligt at være den stand i udstillingen, som alle taler om. Har i fx teknologi, der kan demonstrere eller forklare produktet eller noget, der kan skabe blikfang og ”wow”-effekt, så er det klart værd at implementere på standen – også selvom det virker besværligt.På gulvvirksomhedens Timbermans stand i HUSET Middelfart, står konsulenten bl.a. med en petanquekugle, som han triller henover gulvene for at illustrere gulvenes lyddæmpende egenskaber.Teknologi tiltrækker også gerne de besøgende. Det at kunne trykke på noget og udforske produktet online fungerer ofte rigtig godt. Virksomheden WeTeach.dk, gjorde for eksempel det, at de opsatte en række iPads, som alle var logget ind på deres platform, hvilket gav de besøgende mulighed for at udforske WeTeach på egen hånd og i eget tempo. Undgå overkommunikation Med permanente messestande er det yderst vigtigt, at jeres stand ikke forsøger at overkommunikere et budskab, da standen også skal kunne indfange besøgende uden bemanding. Standen skal med andre ord kunne tale for sig selv, når den er ubemandet og kunne viderebringe et budskab uden yderligere uddybning.Et godt virkemiddel til den permanente messestand er video. En video giver blikfang, og kan give yderligere information, også når der ikke er bemanding på. Det er desuden vigtigt, at i holder jeres permanente stand opdateret, så de besøgende ikke får en fornemmelse af, at standen ikke er tidssvarende og ”forladt”. Skab blikfang I det hele taget bør det overvejes, om de besøgende skal opleve noget særligt på standen. Skal de høre noget noget? Røre ved noget? Eller måske se noget?I kan være kreative med oplevelserne, men I kan selvfølgelig også være kreative med selve udsmykningen. Sælger I fx belægninger, så indret standen som en lille terrasse, hvor besøgende kan tage et hvil. Og sælger I sikkerhedsvinduer, jamen så lad de besøgende prøve at bryde ind.Men pas samtidig på ikke at forvirre de besøgende. De skal tydeligt kunne se, hvilket produkt der udstilles – og hvilke genstande, der blot er understøttende elementer. Få inspiration fra de andre udstillere Når I er til stede på jeres permanente stand eller på tidsafgrænsede messer, kan det desuden være værdifuldt, at ”sende en mand i marken” for at finde ud af, hvilke stande der har mest travlt (hvis det altså ikke er jeres egen). Hvis I kan aflure, hvad der indfanger folk til de andre stande, kan I evt. tilpasse jer, så I kan få den samme trafik. Selvom det ofte kan være en god idé at se til, hvad andre gør, så er det ikke nok, hvis I vil være den mest populære stand.I bør i højere grad spørge jer selv: Hvorfor skal man besøge vores stand fremfor de 150 andre standHer handler det om at være kreativ og finde på noget originalt. Et godt trick er igen at fokusere på oplevelser fremfor fremvisning/udstilling. Lad folk komme ind og prøv noget – giv dem en oplevelse.Gør det tydeligt på standen, at ”her sker der noget”. Hvis I fx har et produkt folk kan prøve, så sørg for at produktet prøves, hvor det kan ses af de forbipasserende, da det giver et rigtig godt blikfang.Vi håber, at i med denne guide er blevet lidt klogere på, hvordan I får det optimale ud af jeres stand i HUSET Middelfart – men også, når I deltager på tidsbegrænsede messer.
Læs mere
2 marts, 2018
Boligejerne er klar til at investere

Boligejerne er klar til at investere

Hvert år besøger omkring 100.000 Danmarks største byggeudstilling, HUSET Middelfart, for at få råd og inspiration til deres byggeprojekt. En nylig undersøgelse fortaget blandt et udsnit af de besøgende i maj og juni 2017 viste en stor investeringslyst og investeringsparathed blandt de besøgende.Af Louise Lyngsø KjærulffNyt bad, nye vinduer eller en pavillon i haven? Dét er tre af de typer boligforbedringer, de besøgende i HUSET Middelfart bl.a. ønsker at investere i ifølge undersøgelsen.”Generelt viser tallene, at de danske boligejere – i hvert fald dem, der har været forbi vores 28.000 kvm store udstilling her i Middelfart – i den grad er klar til at investere i renovering og fornyelse af boligen inde og ude,” fortæller HUET Middelfarts direktør, Jan Røgind Jørgensen.Hele 41 procent af de besøgende, som deltog i undersøgelsen foretaget af HUSET Middelfart, forventede at investere 50.000-250.000 kr., mens 32 procent forventede at skulle bruge over 250.000 kr. på at få deres boligdrømme eller -behov opfyldt.Ikke langt fra tanke til handling Man siger, at omkring 70-90 procent af købsbeslutningen bliver truffet, allerede før en kunde nogensinde er i direkte kontakt med en virksomhed.”Vi oplever ligeledes, at de besøgende i dag er langt tættere på en beslutning om at købe et bestemt produkt før de kommer her end tidligere,” siger Jan Røgind Jørgensen og fortsætter: ”før i tiden kom de besøgende i højere grad for at få inspiration, mens de i dag ofte kommer for at se og røre produkterne samt få faglig rådgivning og detailinformation”.Undersøgelsen viser desuden, at 75 procent af de besøgende forventer at realisere deres byggeplaner inden for et år.”For nogen kan det måske lyde som en lang betænkningstid, mens når vi taler om investeringer i denne størrelsesorden, går der typisk mange måneder fra de første overvejelser til den endelige investering. Vi har stadig mange besøgende, der starter deres drømme og byggeplaner hos os, men vi oplever også flere og flere besøgende, som har taget de første beslutninger i forhold til realisering af renoveringen eller nybyggeriet, når de kommer her,” siger Jan Røgind Jørgensen og fastslår, at et besøg i HUSET Middelfart altid vil være relevant og givende uanset, hvor i byggeprocessen, man befinder sig.Mere målrettede end tidligere En anden del af undersøgelsens resultater bakker ligeledes op om, at de besøgende befinder sig tæt på beslutningsprocessen, når de vælger at tage forbi den fysiske udstilling i Middelfart.”Selvom langt de fleste af vores besøgende ifølge undersøgelsen er klar over, at vi har et meget bredt udbud af produkter og løsninger både indendørs og udendørs, vælger knapt 15 procent udelukkende at kigge på en forudbestemt produktgruppe, mens godt 70 procent af undersøgelsens respondenter vælger at gå en tur rundt og få inspiration i hele udstillingen” fortæller Jan Røgind Jørgensen.36 procent af de besøgende kommer for at få inspiration og rådgivning til renovering af badeværelset, hvilket også er en af HUSET Middelfarts bredeste produktgrupper. Her findes også Bedre Bad – Bedre Energi Center Middelfart i udstillingen, hvor de besøgende bl.a. kan få gratis badrådgivning og en 3D-tegning af deres drømmebadeværelse og afgive ordre på en komplet badløsning inklusive levering og montering.Herudover er nogle af de mest populære produktgrupper blandt de besøgende: vinduer og døre, gulve, fritidshuse, tag, pavilloner og øvrigt haveinventar.HUSET Middelfart oplever pt. også en øget efterspørgsel på energirenovering, sikring af hjemmet, materialer til bæredygtigt byggeri og outdoor living-produkter såsom vildmarksbade, udesauna og udekøkkener.
Læs mere
17 oktober, 2017